A Borrajongó

Tegnap ittam...

2014. június 04. 06:00 - drbarta

Ha már elmaradt ungert hasonló című bejegyzése...:) , gondoltam összehajítok egy pár soros beszámolót.

Szóval tegnap ittam Losonci Bálint 2013-as Nyitnikékjét. Igazán finom volt. Áttetszően tiszta, ugyanakkor kategóriához mérten meglepően koncentrált gyümölcsélmény. Csupa meggy és egyéb piros bogyósok, nem sok tannin, élénk, jóízű savak, szinte harapható az egész. Közepesen hosszú, az alkohol (14) nem kevés a stílushoz, de így is fogy, mint a veszedelem. Lehet túlzás, de nálam akár 6 pontot is megér egy ilyen bor, 2500 Ft-ért akármikor megvenném újra. (illetve nem akármikor, inkább most, amíg ilyen fiatal)

Tegnap előtt meg Kiss Gábortól ittam a 364 Rouge nevezetű szintén 2013-as vöröset. Ez is primőrös, tiszta és tisztán gyümölcsből építkező tétel, de hozzávetőleg sem éri el az előző gazdagságát., gyümölcsös teltségét. Vékony, savas bor, szódáért kiált. 3-4 pont max, inkább az előbbi.  Egy ötszázassal olcsóbb, mint a Losonci, de tulajdonképpen sokkal drágább.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borrajongo.blog.hu/api/trackback/id/tr276264532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akov · http://borrajongo.blog.hu 2014.06.04. 06:51:08

A múlt héten kértem étteremben Losonci Bálint alap pinot noirját, a 2012-t. Hasonlóan tetszett. Valami mangalica sülthöz ittam, és nagyon odavaló volt.

drbarta · http://borrajongo.blog.hu 2014.06.04. 08:17:48

@akov: Igen, pár hónapja kóstoltam azt is és nekem is tetszett. De szerintem ez koncentráltabb anyag.

ungert (törölt) · http://borrajongo.blog.hu 2014.06.04. 18:51:55

: ) Azért majd igyekszem pótolni. A 364 egyébként messze nem több egy hármasnál, épp most forog a poharamban.
süti beállítások módosítása